NORIAN yra buhalterinės apskaitos, darbo užmokesčio apskaitos ir automatizavimo paslaugų teikėja, kurios tikslas – tiekti protingesnius, greitesnius ir geresnius sprendimus. Mes stipriname savo klientų konkurencingumą teikdami geriausias kainas rinkoje ir užtikrindami aukštą kokybę. Mes tai darome naudodami unikalų valdymo modelį ir aukštą automatizavimo lygį. NORIAN pagrindas yra geriausi žmonės rinkoje ir stipri kultūra, pagrįsta klientų įsitraukimu, inovacijomis ir komandiniu darbu. Mes supaprastiname apskaitą bei didžiuojamės mūsų veikla ir pasiekimais.
TIKSLAS, MISIJA IR VIZIJA

Apskaita, darbo užmokestis ir intelektualus automatizavimas
Maži, vidutiniai ir dideli klientai
Iš viso 1 500 klientų visoje Europoje
600 darbuotojų 6 šalyse
Mūsų tikslai
Klientas pirmoje vietoje
Mes atsižvelgiame į klientų poreikius ir puoselėjame tikrą partnerystę, kad būtų kuriama vertė tiek klientui, tiek Norian
Įsitraukimas
Esame iniciatyvūs ir motyvuojami tikslo pasiekti sėkmę
Komandinis darbas
Mes gerbiame vienas kitą, vertiname kompetenciją ir pasitenkinimą darbu
Inovacijos
Nuolat stengiamės tobulėti ieškodami ir įgyvendindami naujus inovatyvius ir efektyvius sprendimus.
Jūs rasite mūsų 600 darbuotojų, 14 biurų 6 šalyse
Biurai
Jūs visada laukiami pas mus ir būtume dėkingi jei galėtume susitikti ir aptarti ateitį
Darbuotojai
Visada galite susisiekti su pardavimų vadovu ar jums jau pažįstamais asmenimis
NORIAN istorija
NORIAN turi ilgą istoriją ir paslaugas pirmiesiems klientams pradėjome teiki praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio pabaigoje. Šiandieninė įmonės struktūra buvo oficialiai patvirtinta 2017 m. Rugsėjo 1 d., Kai NORIAN buvo atskirti nuo „OpusCapita“. Verslą tuo pačiu metu įsigijo Norvegijos fondas „Longship“ kartu su „Husvika AS“ (priklauso NORIAN generaliniam direktoriui Knut Anders Opstad). 2018 m. buvo sukurtas standartinis partnerio modelis, kai keli darbuotojai, turintys vadovaujančias pareigas ar turintys specialių žinių, taip pat tapo NORIAN akcijų savininkais.
Žmonės NORIAN
NORIAN siekia būti patraukliausias darbdavys savo srityje ir pasitelkti Great Place To Work apklausą, kad išmatuoti darbuotojų pasitenkinimą gerai žinomu pasitikėjimo indeksu. Per pastaruosius metus žymiai padidinome savo balus ir 2019 m. pasiekėme sertifikuotą Great Place To Work lygį.

DARBUOTOJŲ KVALIFIKCIJOS KĖLIMAS
Norian Accouting, UAB įgyvendina projektą „NORIAN ACCOUTING, UAB DARBUOTOJŲ KVALIFIKCIJOS KĖLIMAS ”, Nr. 09.4.3-ESFA-K-805-01-0026.
Projektas bendrai finansuojamas iš Europos struktūrinių fondų paramos, teikiamos pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ priemonę Nr. 09.4.3-ESFA-K-805 „Žmogiškieji ištekliai Invest LT+“.
Projekto įgyvendinimo pradžia – 2016 m. gegužės mėn., pabaiga – 2020 kovo mėn.
Bendra projekto vertė – 799.568,00 EUR, projektui skirta paramos suma – 399.784,00 EUR.
Projekto įgyvendinimo tikslas - sustiprinti įmonės darbuotojų specialiuosius gebėjimus.
Projekto įgyvendinimo metu tobulinama darbuotojų kvalifikacija, ugdomos specializuotos profesinės žinios bei įgūdžiai, reikalingi konkrečioje darbo vietoje.
Numatoma apmokyti 167 specialistus. Darbuotojai mokomi norvegų ir švedų kalbų, apskaitos ypatybių Skandinavijos šalyse, jiems suteikiamos kitos profesinės žinios.