Klientai
NORIAN siekia, kad bendravimas su klientais būtų efektyvus ir lengvas. Mes orientuojamės į veiklą, kuri ugdo Jūsų konkurencingumą ir supaprastina Jūsų kasdienį gyvenimą.
Customer
NORIAN aims to make the communication with it's customers efficient and easy. We focus on activities that develop your competitiveness and simplify your everyday life.
KLIENTŲ PORTALAS
Visada prieinamas, saugus ir skaidrus
NORIAN klientų portalas leidžia geriau kontroliuoti dokumentus, ataskaitas, projektus bei supaprastina bendradarbiavimą. Turėsite prieigą per standartinę naršyklę arba per mūsų programą mobiliesiems. Portalu lengva naudotis ir jis yra sukurtas remiantis „Microsoft Office365“, kuris palengvina dokumentų dalijimąsi, tolesnes užduotis, be to, archyvuoja ataskaitas ir sutartis.
PASLAUGŲ VALDYMO MODELIS
Kasdienis bendravimas ir struktūrizuotas vystymas
NORIAN akcentuoja artimo bendradarbiavimo su klientais vertę. Be to, kad teikiame kasdienę pagalbą ir vykdome kasdienes užduotis, mūsų ekspertai kas mėnesį susisieks su Jumis, kad aptartų patobulinimus ir sprendimus, siekiant sumažinti laiko sanaudas ir bendras išlaidas. Didesniems klientams planuojame organizuoti metinį seminarą su savo komandomis ir mūsų intelektualiosios automatikos ekspertais, kad aptartume potencialius pagerinimus.
Mes dirbame su mažomis, vidutinėmis ir didelėmis įmonėmis









